M's Kitchen-親子入廚小天地

2017年6月2日星期五

自製生果乳酪雪條 @底脂 無色素




自家製雪條不但健康,還可以選無糖材料去做,冇色素又不會攝取過量糖分,比小朋友食當然放心,所以我用最簡單嘅材料。水果、純味乳酪、楓糖漿便能做出健康又底脂既夏日甜品



{藍莓乳酪味}

把藍莓打成果蓉,不喜歡食皮可以隔去皮,然後加入楓糖漿(甜味可以按自己喜愛加減)


這個是藍莓楓糖味雪條

這個是先放一半藍莓楓糖蓉,然後放冰箱雪15分鐘,再放另一半乳酪



{芒果乳酪味}

把芒果起肉然後打成蓉

原味乳酪加入楓糖漿調至自己喜愛甜度(我用了一湯匙)

這個是芒果乳酪味
先放芒果茸,然後放冰箱雪15分鐘,再放原味乳酪,最後雪3小時

這一款是藍莓乳酪
藍莓和乳酪拌勻一起放入雪條模便可


脫模方法

要用暖水浸大約10秒才能容易脫

唔想比咁多添加劑、糖分、色素比小朋友,當然要用天然食材去做最安全喇,睇下粉絲仔食到個樣好滋味架


想睇我最新分享,可以去我Facebook Fans Page
仲要記得Like先可以keep住睇到我每一個post呀~

沒有留言:

發佈留言