M's Kitchen-親子入廚小天地

2017年6月17日星期六

Bruno法式芝士薯批


這個法式薯批主要材料有薯仔、洋蔥、芝士、忌廉,已其他材料可以按個人口味改變,包括今次我所用的三文魚及粟米,之前一次我就用了煙肉,煙肉夾芝士係非常夾及好好味



材料~
A
洋蔥半個
C
芝士碎70g
忌廉70g
粟米粒100-200g
三文魚/吞拿魚 半罐
D
大薯仔1個切薄片



做法~
1.落油開大火炒香洋蔥


把洋蔥和粟米、三文魚、芝士碎、淡忌廉拌勻

噴油再放上一片片薯片,可以重疊放二三層

放少量芝土碎

再平均放上所有材料,冚蓋煮2分鐘,之後開

煎至底部金黃色便可

想睇我最新分享,可以去我Facebook Fans Page
仲要記得Like先可以keep住睇到我每一個post呀~

沒有留言:

發佈留言