M's Kitchen-親子入廚小天地

2017年6月27日星期二

玉桂扭扭花包@水合法 By Bosch M5



好鍾意玉桂香味,當焗爐焗包包時,焗到全屋玉桂味,果一刻真係好想即刻食,包面加少許提子及杏仁片已經好好味,因為玉桂味已經非常吸引,早餐配一杯咖啡,或者下午茶配一杯茶,成件事好似置身外國一樣,所以食唔同既麵包可以帶出不同的化學作用

如果不喜歡玉桂味,加自己喜愛的醬搽上去做也可以,比如花生醬、朱古力醬、抺茶、芝麻......


水合法麵團
材料~
A
高筋粉200g
130g
B
麥粉50g
亞麻籽粉20g(可以不加)
三溫糖/砂糖15g
楓糖漿20g
水8-10g
酵母3g
鹽3g
牛油25g

水合法麵團做法在此




花花造型

擀長麵團,掃上牛油溶液
灑上肉桂粉
卷起,要卷實

中間切開
反出一層層
左右搭起
卷成圓形,壓實收口
入爐前掃牛油液加提子及杏仁片裝飾

除了玉桂,我還有搽榛子朱古力醬比粉絲仔食


榛子朱古力醬比較深色,所以扭出來的花紋都會比較突出,做起後比玉桂包層次分明好多,靚靚呀


我是用這個亞麻籽粉


想睇我最新分享,可以去我Facebook Fans Page
仲要記得Like先可以keep住睇到我每一個post呀~

沒有留言:

發佈留言