M's Kitchen-親子入廚小天地

2017年6月4日星期日

美式軟曲奇@咸味版本--岩鹽芝士燕麥軟曲奇





外脆內軟美式軟曲奇

地鐵站曲奇第一時間會諗起朱古力或者係用咗好甜既材料入去整,而我自己本身唔鍾意食太甜嘅嘢,所以之前都有整過少甜版原味同朱古力味

今次不如試吓將佢轉一轉,做一個鹹味嘅版本,我改了用芝士粉及岩鹽,再加燕麥、果仁。出嚟嘅效果除咗有美式曲奇嘅外脆內軟,入口有岩鹽同芝士粉嘅鹹味,又可以食到燕麥同果仁,又係一個同上次做既岩鹽芝士燕麥餅嘅味道一樣,好好味及非常夾呀



材料
A
雞蛋1
蛋黃1
B
牛油 150g
(座熱水/叮溶牛油)
C
黃糖 90g
(一定要用濕蔗糖)
粟膠20g
D
中筋粉 270g
芝士粉 50g/try80g
梳打粉 1 茶匙
  1 茶匙
E
即食燕麥 50g
F
合桃碎、南瓜子 裝飾
*隨個人喜好可加入不同果仁

朱古力、原味食譜在此


入焗爐前放少許粉紅色岩鹽

因為今次整咸味曲奇,所以減少用糖,但怕用少了糖中間變得唔夠濕潤,我另外加入粟膠,保持入面濕度

今次我用呢款濕黑糖,或者可以用返之前做朱古力曲奇嗰種濕嘅蔗糖

今次還另外加了燕麥

想睇我最新分享,可以去我Facebook Fans Page
仲要記得Like先可以keep住睇到我每一個post呀~

沒有留言:

發佈留言