M's Kitchen-親子入廚小天地

2017年6月15日星期四

焗芝士/青瓜紫菜春卷@ 無油炸


呢個芝士/青瓜紫菜春卷好岩做party小食或者招呼朋友,因為簡單易做又好味,外邊脆卜卜入邊有芝士既鹹鹹香香,青瓜夾紫菜味道又真係好好食,最重要唔使用油炸,用焗爐都可以焗到脆卜卜,比用油炸健康好多,小朋友一定好鐘意食

材料~
春卷皮
芝士片
*我自己比較喜歡食mozzarella 
牛油溶液

*封口用粉漿粘在一起
生粉、水各1茶匙

*春卷皮拎出嚟解凍30至45分鐘

做法
把一片芝士分一半

再將芝士對接放在春卷皮上,卷上一半後把兩邊摺埋,長度可以比芝士長一點,做出來的春卷會長身些,最後用粉漿封口

入爐前兩邊掃上牛油/噴上油

我家水波爐用Hybrid 用200度焗10-15分鐘
焗爐可以用200度焗20分鐘

出爐後春卷皮脆卜卜,好好味

青瓜紫菜一樣好味



想睇我最新分享,可以去我Facebook Fans Page
仲要記得Like先可以keep住睇到我每一個post呀~

沒有留言:

發佈留言