M's Kitchen-親子入廚小天地

2016年8月22日星期一

12元店尋寶


又去尋寶,無論去到日本,我都好喜歡去尋寶...每次去到這間店都有新發現,可能我唔係日日去行,大約幾個月先去行一次,我鐘意去大間既店行,(通常行旺角店)因為貨品齊全,所以每次都會見到新貨,有D大熱門既貨品,好快就賣哂,又成日冇貨返,行好多次都未必遇到,所以未必每次去都有收穫,如果見到就要快手買喇

我當然睇廚房、烘焙用品喇,今次介紹幾款玩具比大家,真係幾款咋,因為有D我之前買過,但今次去見唔到喇,等下次去又見到既話,就再影比大家睇下啦

好喇,開始介紹下今次見到既好物...

1)
手動壽司卷神器
之前係facebook大熱,宜家係12元店可以搵到,放飯後加一塊紫菜,之後上下搖就會自動捲起

2)
小刀、波波匙、夾
用黎做小朋友細微又精緻既飯盒最岩

3)
造型膠籤
裝飾用

4)
心心星形印模
可以印曲奇、玻璃曲奇或火腿芝士用

5)
泡蕃茄皮用

6)
泡絲器
最岩做沙律或伴菜

7)
切蘋果神器
一切過去芯及切件

8)
方包/吐司切片器
可以平勻切出一片片麵包

9)
盒裝奶密封器
可以封實1L大盒鮮奶或甜忌廉

10)
布丁膠樽仔,比玻璃輕,放便拎出街,又可重用

11)
迷你奶煲
可以煮小份量


12)
蛋糕盒
芝士蛋糕、慕絲蛋糕、凍餅,可以整個連盒放雪櫃


13)
除魚腥味鐵皂



想睇我最新分享,可以去我Facebook Fans Page
仲要記得Like先可以keep住睇到我每一個post呀~









3 則留言: