M's Kitchen-親子入廚小天地

2016年8月25日星期四

自家製浪漫@紫薯蓉做法


就到中秋,要準備多點不同餡料做月餅,暫時做咗紅豆蓉、奶皇及白蓮蓉,今次就整紫薯蓉,紫薯顏色好浪漫,所以我好喜歡整紫薯,自家製當然少甜又健康,仲可以整紫薯撻呀~

自從習慣咗自己整各種餡料之後,其實真係唔會買現成餡去做月餅,因為自己整,知道落咗什麼材料去煮,一定食得放心^^

材料~
紫薯煮成蓉480g
菜油40g
原蔗糖40g
(可用白砂糖)
麥芽糖1湯匙

做法~

紫薯切件蒸熟後,壓爛,加入糖,菜油
(可轉用牛油,會比較香)

用打蛋器拌勻

用易潔鑊炒熱加麥芽糖

加了麥芽糖會變濕,繼續要不停炒


炒至乾身,即是紫薯不會黏著鑊鏟便代表已乾身

用保鮮紙封好放涼

分做一份份包好
我會再用密實袋包好,再放冰箱(可存放3個月)

想睇我最新分享,可以去我Facebook Fans Page
Michelle's 親子入廚小天地
仲要記得Like先可以keep住睇到我每一個post呀~











1 則留言: