M's Kitchen-親子入廚小天地

2016年8月8日星期一

高纖十穀薄脆



呢個高纖香口小食,用焗方法不用油炸,一片片卜卜脆,比食薯片健康好多,做法簡易,零技巧,只需將材料拌勻就可以焗

其實我係用芝麻薄脆做法,加了十穀上去,令呢個芝麻薄脆變為高纖又健康既小食,除左有芝麻香味,仲食到一粒粒十穀架

A
蛋白 1隻 (約30g)
砂糖 20g (糖不能再減)
鹽 少許
B
低筋麵粉 20g (過篩)
C
葡萄籽油/橄欖油/菜油 10g
D
十穀10g
黑芝麻25g
(或可以用白芝麻,但我喜歡黑芝麻香😁)


蛋白,砂糖,鹽用打蛋器拌勻

再篩入低粉,快手拌至冇粉粒, 加油再拌勻

加入十穀

及芝麻

拌勻放雪櫃雪半小時

用匙掃平,用160度焗15-20分鐘
越薄越脆

隨便分開一片片,放密實盒保持乾脆

想睇我最新分享,可以去我Facebook Fans Page
仲要記得Like先可以keep住睇到我每一個post呀~











沒有留言:

發佈留言