M's Kitchen-親子入廚小天地

2016年8月11日星期四

自家製白蓮蓉做法


好快就到中秋節喇,有時間就要準備定月餅餡,上次分享過紅豆蓉做法,今次當然一定要準備埋個白蓮蓉先得喇

出面街既蓮蓉好多會用豬油去整,所以食落特別香,自己整可以用花生油代替,除左比用豬油健康,蓮蓉炒出黎都會好香,如果想再健康些當然可以用橄欖油、米糠油,但香味一定會少了一點,所以我會用花生油,始終食傳統廣式蓮蓉月餅,蓮蓉係月餅比例最多,如果蓮蓉唔夠香,月餅整體味道都扣分了

材料~
湘蓮子300g(半斤)
原蔗糖150g
花生油80g
麥芽糖1湯匙
澄麵8g


做法~
洗乾淨蓮子,加水煮蓮子,水滾後計煮5分鐘(其間會有好多泡,記得小心睇住)

放涼

逐粒檢查去芯,一定要每粒睇

雖然蓮子已去芯,但我都可以搵到咁多,呢D工夫唔可以慳,因為有芯會苦

再用一煲新水煮15分鐘再焗15分鐘,如果蓮子可以輕易壓爛便可

隔去水放攪拌器,再加約少半碗水打爛蓮子
(因為太多水打,水份多之後炒既時間相對較長)

再過篩

篩走粗粒及皮

篩過的蓮子蓉更滑

放少少油落pan炒熱蓮蓉
(有水份的蓮蓉會黏著鏟子)

加糖炒勻,油分3-4次加入,炒至乾身,大約炒15分鐘,如果打爛蓮蓉時用多水,就要炒耐少少
(冇水份的蓮蓉不會黏著鏟子)
加麥芽糖拌勻,再篩入澄麵

拌勻至滑身

碟子先用保鮮紙墊,再用保鮮紙貼實放涼

分開一份份每次用的份量包好,冰箱可存放3個月,用前一晚放雪櫃解凍

蓮子有分白蓮子、湘蓮子,我喜歡用湘蓮子做蓮蓉,較香蓮子味
關於湘蓮子,我屋企附近有呢間舖,所以先去買,大家當然可以去其他地方買啦


想睇我最新分享,可以去我Facebook Fans Page


仲要記得Like先可以keep住睇到我每一個post呀~













沒有留言:

發佈留言