M's Kitchen-親子入廚小天地

2016年8月18日星期四

體驗Lactel法國純牛奶



體驗Lactel法國純牛奶

好開心今次可以去到,由Koo sir 古嘉俊老師教授一個{焦糖慕絲蛋糕}

如果要做出一個又滑又好味既慕絲蛋糕,當然要用上優質牛奶,而今次用的Lactel法國100%純牛奶,除左有香濃牛奶味,最緊要佢係天然純牛奶而不是奶粉還原,100%源自法國當地乳牛生產的,更不含防腐劑

我自己做蛋糕,對每種材料都會嚴選,自己買當然要用好品質材料,食材要安全、健康為主,就算大人、小朋友都食得安心^^



首先每人試食一下,由Lactel純牛奶做出來的{熱情果慕絲}
這個慕絲做得非常滑,入口即溶,酸酸甜甜,非常適合夏天食,我一啖接著一啖,好快就秒殺了一杯

由靚女司儀介紹今日活動及Koo Sir

開始喇,首先當然由Koo Sir示範先


然後就到自己整...煲奶...要不停發起泡泡(使慕絲更滑),再合併蛋糕
(由Koo Sir教當然不是普通慕絲蛋糕),究竟個蛋糕係點...繼續睇落去,我有影企切出來,蛋糕入面個層次架^^

合併好既慕絲蛋糕要放入-30度急速凝固

之後再做蛋糕裝飾
Koo Sir係朱古力達人,當然教下嘅朱古力花喇

睇下大家都好全神貫注學唧朱古力花

Koo Sir作品

我既朱古力嘅花作品

幫自己個蛋糕裝飾後要比工作人員加返少少金箔上去,蛋糕即時升值十倍

切開蛋糕,有四層唔同材料組合
焦糖漿
焦糖慕絲
青蘋果柚子
朱古力蛋糕

粉絲仔話好好味


Koo Sir作品
酒店級水準~~

有關Lactel法國純牛奶其他產品,可以入去這裡睇睇
http://lactel.hk/zh/our-products-2/milk/





想睇我最新分享,可以去我Facebook Fans Page
仲要記得Like先可以keep住睇到我每一個post呀~


















沒有留言:

發佈留言