M's Kitchen-親子入廚小天地

2017年7月11日星期二

台北宜蘭親子2017暑假遊---Day 1 洛基飯店忠孝館/Lego 餐廳/Hello Kitty火鍋



~Day 1 洛基飯店忠孝館/Lego 餐廳/Hello Kitty火鍋




第一天行程開始....

我地一行4人,同埋粉絲嫲嫲去,搭09:55,我地7點已經到機場,因為一老一細,嫲嫲行路不便,今日又係7月1號,怕多人離港,所以預多好多時間到機場。
Check in完還有很多時間可以慢慢食早餐



到閘口都仲有45分鐘才上機



話說...
今次粉絲仔帶咗個新喼去,呢個麥坤喼佢話係最新Cars 3喎....我特登入迪士尼買,因為做緊會員6折^^



粉絲仔未試過係停機坪上飛機,覺得好特別



搭咗1小時45分鐘,話咁快就落機




嘩....超級多人打晒蛇餅



出到去第一時間就係襟錢(因為朋友話匯率ok平),我哋都有喺香港唱定錢佢,去到再襟少少睇下

(返到香港粉絲爸應該襟錯,當信用卡提款,匯率當然> <)




我地一老一細,當然搭的士喇




由機場到酒店大約$1200台幣




{洛基飯店忠孝館}



我地 3晚住

book2間房
這個酒店返新過,房間人面很新





浴室都好大



浴缸有電視,另有企缸



設有一般清潔用品



酒店在捷運忠孝敦化站,3號出口,轉入後面街就是門口,走路1分鐘便到,就算帶著嫲嫲搭捷運都唔怕行太遠,地點好方便^^







{Lego餐廳}



台北第一站




Lego餐廳係小巨蛋站,2號出口,在小巨蛋地面果層




Lego餐廳地方不大,看到的便是這裡餐廳連店舖


DIY lego公仔









我地去到大約3點幾,正正是下午茶時間,滿座...
因為限時45分鐘,加上入面有leg玩,所以個個都會座好耐,我地都等了30分鐘


餐廳大部分食品都是甜點



入面很多Lego比小朋友一邊食,一邊玩




我地落機後未食過野,所以係呢道先叫少少小食,因為晚上會係對面Hello Kitty 火鍋食晚飯




這個lego人餅唔係得個樣架,味道可以呀,外脆內軟,裝飾見到有花心思去做👍🏻



粉絲仔有收穫😏
其實台北買lego唔平,比香港貴,只是粉絲爸自己都想買先比粉絲仔買咋><





{Hello Kitty火鍋店}

小巨蛋站1號出口右轉行1分鐘的路便看到

我同粉絲爸係粉絲仔玩緊lego時,兩個行去對面Hello Kitty火鍋店問下今晚有無位訂,因為上網訂位要比訂位費(可以埋單用),因為我唔一定要去食,所以去到睇吓有冇位先算。
好彩有人取消,我地可以book到 6:30😍





粉絲爸話咁好彩食到kitty火鍋,叫我買這個歡樂包

歡樂包入邊有一盒六對嘅Kitty筷子,一個紙巾套,一卷Kitty膠紙及明信片




Kitty全部都係kitty



我同粉絲仔兩個顧住影相






這個木製kitty煲蓋好靚呀😍😍




我哋叫咗三set套餐,其中1set係海鮮,2set係牛肉




呢盒蔬菜係每個餐有一盒




另外單叫咗一個腐皮袋,kitty煲呔墨魚滑





套餐有烏冬或白飯






飲品種類也好多




雪糕係特別點比粉絲仔食





上網可以搵到捷運地圖,我哋係住藍色線,小巨蛋係綠色線

呢三日係台灣,我地都搭晒五條顏色線


沒有留言:

發佈留言