M's Kitchen-親子入廚小天地

2017年7月11日星期二

台北宜蘭親子2017暑假7天遊---3日台北4日宜蘭---行程編




同粉絲仔去過好多次旅行,從未諗過寫Blog,但發覺自己上網搵旅行資料時,如果睇到香港既旅遊blog,感覺十分親切,因為大家都係香港人,鍾意食嘅嘢,喜歡去嘅地方及東西都應該差不多,尤其是帶住小朋友,去既地方更加相似。

我plan既行程以不太緊密,休閑為主,因為帶住一老一細,老既行動不便,細既話細唔細話大唔大> <

所以今次我會俾心機寫blog,一來可以回饋網絡世界,二來想自己blog既內容更豐富,除分享整野食外,還有更多親子活動分享。


今次去台北宜蘭足足玩了7日,相又多,去既地方又想盡量介紹多一點,所以upload相都花了不少時間.....希望做出來豐富又幫都大家


記得入每日行程連結入面睇下,超多相架


Day1 
香港---台北 
機場---洛基飯店忠孝館 
Lego 餐廳 
Day2
平溪,十分
忠孝復興Sogo

Day3
木柵動物園,貓空纜車
E7play
士林夜市
Day4
台北---宜蘭
蔥仔寮體驗農場
蜡藝彩繪館
宜蘭餅發明館

Day5
中冠溫泉飯店
蘭城晶英酒店
新月廣場及lunch 
酒店玩車
酒店紅樓晚飯
Day6
蘭城晶英酒店游水
莎貝莉娜印章diy
積木博物館lego
宜農牧場
童趣樂團民宿
羅東夜市晚餐
Day7
橘之鄉蜜餞diy
亞典蛋糕密碼館
窯烤山寨村及食午餐


想睇我最新分享,可以去我Facebook Fans Page
仲要記得Like先可以keep住睇到我每一個post呀~


沒有留言:

發佈留言