M's Kitchen-親子入廚小天地

2017年7月10日星期一

台北宜蘭親子2017暑假遊---Day2 平溪/十分/Sogo復興/24小時家樂福



~Day2 平溪/十分/Sogo復興/24小時家樂福



7日行程文字版可到以下連結
台北宜蘭親子2017暑假7天遊---3日台北4日宜蘭行---程編排




休息完一晚,大家體力回復正常,準備出發去放天燈喇....
我們住這間洛基飯店忠孝館,早餐在4/F,早餐款式都有好幾款





由台北車站搭去瑞芳大約1小時




之後就轉平溪線直接入平溪站




平溪線每一個小時一班車,記得留意番時間去車站上車






瑞芳站招牌車長,同車長影張相,代表到此一遊




{平溪站}






坐咗兩個鐘頭車,終於到平溪站,粉絲仔當然要伸展下身體,做下跳躍動作,順便同佢影返張特別效果相留念
呢張相名為---{開心到飛起}




差唔多到午飯時間我哋走入去i搵街頭小食




見到乜就食乜,第一站見到花生雪糕卷




呢個花生雪糕卷又咸又甜




天氣好熱周圍搵雪條食




再嚟一個臭豆腐





最開心見到遊戲機舖,又可以休息下




行到熱見到有間有冷氣嘅地方,上去坐底再食





見到呢度好多人排隊,我哋就跟住排




其實係排緊買燒香腸



我地又食😂



好熱架,小心d




粉絲爸話呢個花生雪糕卷入面嘅雪糕,係佢以前細個食開個隻雪糕,所以返轉頭都要食多一杯雪糕



之後我哋就去放天燈,嫲嫲許願



粉絲仔又許願




我哋放天燈嘅時候發生小意外,當天燈開始升起時,突然間好大風,然後就燒着左個天燈,所以睇唔到個天燈升起,老闆見粉絲仔唔開心,所以送咗另一個天燈俾我哋,因為我哋要趕火車去十分,所以冇時間再寫,就咁升上去算了,所以見到呢張相個天燈係同之前唔同架






     {十分}



搭兩個站就到十分




粉絲仔見到夾公仔鋪頭就入去玩,$2台幣好抵夾




喺平溪個天燈遇到意外,所以係十分我哋又再做一個天燈




粉絲仔第一次用毛筆寫字覺得好特別,所以好俾心機寫字




我哋搵呢間天燈嘅老闆非常搞笑,除左幫我地揸機影相及錄影外,仲要教我地擺唔同嘅甫士
(我哋搵呢間天燈係喺夾公仔鋪頭隔離,即係面對着夾公仔鋪頭的右手邊)



就係呢個老闆,好識叫人擺甫士
好難先搵到一張有老闆半個樣既相,識得佢記得搵佢影呀



不經不覺已經玩到5點,返到出台北車站應該差唔多7點喇







{SOGO復興館}


我哋之後去SOGO復興館,因為應承咗粉絲仔搵砌圖,所以上咗去玩具部搵砌圖




SOGO 12樓有誠品書店,我哋又行咗一陣




因為嫲嫲今日行咗好多路太攰,唔想周圍再去搵嘢食,我哋直接係Sogo11樓食晚飯




{24小時家樂福}



食完飯放低一大一細返酒店,再同粉絲爸兩個搭捷運出去行24小時家樂福



捷運小南門站2號出口,之後直行大概10分鐘見到十字路口,家樂福就係對面馬路右手邊




家樂福有幾層高,我只行了超市果層,超市部份不算大,裏面有手信可以買




裏面都有好多手信可以買




我鍾意飲茶,所以都會買茶包




買咗支黑芝麻油





家樂福地面近門口,見到有一部鮮橙汁自動榨汁機,我哋每人飲咗一杯,正呀




另外隔離見到寵物小精靈汽水呀



我哋嘅行程會越嚟越豐富,記得繼續睇呀~





如果想重溫Day 可以在下面連結直入
Day 1 洛基飯店忠孝館/Lego 餐廳/Hello Kitty火鍋


想睇我最新分享,可以去我Facebook Fans Page
仲要記得Like先可以keep住睇到我每一個post呀~


沒有留言:

發佈留言