M's Kitchen-親子入廚小天地

2017年7月10日星期一

台北宜蘭親子2017暑假遊---Day5 蘭城晶英酒店/家樂福/紅樓櫻桃鴨




~Day5 蘭城晶英酒店/家樂福/紅樓櫻桃鴨



今日一早起身,落去再浸溫泉就出發去重點酒店,係粉絲仔最期待嘅一間酒店,我所講嘅呢間酒店就係--蘭城晶英酒店,可以比小朋友自己揸車入房既酒店,期待ing...

溫泉酒店早餐@中冠溫泉飯店






Check out 後,我特登走出街買返盒溫泉糖心皮蛋先捨得走,諗住返屋企可以整皮蛋豆腐,因為夏天都係鍾意食涼拌呀




叫酒店幫我地叫的士去精英酒店,溫泉酒店去蘭城晶英酒店大概15分鐘車程





{蘭城晶英酒店}



溫泉酒店11點check out 後,之後就直接過嚟精英酒店,但因為3點先可以check in, 所以我哋喺酒店下面嘅新月廣場行街食午飯,之後再返上嚟check in




由酒店6樓落去4樓就係食嘢嘅地方,食物方面有好多唔同嘅選擇




我哋揀咗食日本炸豬扒飯,因為粉絲見到有兒童餐




粉絲仔豎起拇指就知道有幾好食啦




呢間炸豬扒比香港平,平均百幾港幣一個套餐,我哋叫咗4set套餐,埋單大概4百幾蚊港幣。炸槳做得脆而不油,味道可以呀





之後我哋就各有各行,嫲嫲去3F誠品書店坐底睇書,我去B2家樂福,粉絲仔同粉絲爸去咗4F一個類似冒險樂園嘅地方玩






我最鍾意行超市,尤其是呢類型家樂福超市,所有食物、家品....樣樣都有,種類包羅萬有







除咗睇我啲廚房用品之外,比我發現到呢到既砌圖好平好抵買,因為粉絲仔好鍾意砌砌圖,佢三歲開始砌100塊,四歲砌300塊,到依家五歲可以砌到1000塊






其實我想買綠豆粉但係唔知點解咁難搵





呢個熊寶貝衣櫃香包有我最愛嘅薰衣草味,係咁意掃左幾包^^





粉絲仔又有收穫,因為列車戰隊啱啱喺台灣做,所以佢哋有好多之前喺香港買唔到嘅配件



大家行都唔知時間已經4點啦,要快啲返去㨂車,但係好多靚車都俾人揀晒





好彩都仲有一部電單車,因為之前粉絲仔已經話想揸電單車
每架車都要有鎖匙先可以開到,所以可以泊架車係門口,無咗鎖匙其他人就唔會玩到你架車架啦,仲有自己嘅車牌架^^




今次book酒店係暑假旺季,加上我哋係book四人房,呢個呢間房價值四千幾蚊港幣呀
超貴> <





粉絲就會今晚要瞓帳幕扮去露營




有咖啡機,正呀~





Dyson風筒,未用過,順便可以試吓^^





小朋友清潔用品有施巴,兒童牙膏牙刷,牛仔果袋係大人清潔用品L'OCCITANE






急不及待就落到來8樓呢個室外嘅地方玩跳彈床,其實酒店仲有好多活動,但係好多都係講國語,粉絲仔唔係太識得聽國語,所以冇參加到









如果㨂唔到靚車可以喺呢度有其他車可以俾你任玩






記住要玩呢部坦克車,因為得一架好珍貴




因為室外冇冷氣,所以呢度有水供應





{紅樓}


不經不覺4點玩到7點半,之前係香港已經book定酒店下面呢間叫紅樓嘅酒樓,因為佢最出名係食櫻桃鴨




紅樓櫻桃鴨套餐,一鴨五食









食完飯可以喺酒店下面呢度玩賽車遊戲幾

玩完上房再繼續揸車,酒店規定10點後唔可以玩車,因為車聲好嘈,會嘈住人瞓覺
玩完車放完電,粉絲仔好快瞓著咗,其實去旅行大人細佬都好攰,尤其是粉絲仔習慣午睡,宜家一早起身直踩到夜晚,123已經瞓著



食飽玩飽又一天


我哋嘅行程會越嚟越豐富,記得繼續睇呀~



想睇我最新分享,可以去我Facebook Fans Page
仲要記得Like先可以keep住睇到我每一個post呀~

沒有留言:

發佈留言