M's Kitchen-親子入廚小天地

2017年7月11日星期二

台北宜蘭親子2017暑假遊---Day 7 橘之鄉蜜餞/亞典蛋糕密碼/窯烤山寨村



--Day 7 橘之鄉蜜餞/亞典蛋糕密碼/窯烤山寨村


我哋今日搭晚上18:10機,所以安排今日包車司機10點半來民宿接我哋,之後開始今日行程。
今日會去3個地方,食完午飯之後就直接由宜蘭出台北桃園機場




7日行程文字版可到以下連結
台北宜蘭親子2017暑假7天遊---3日台北4日宜蘭行---程編排





民宿早餐






另外每人有一份意粉,意粉係我哋落到黎先煮,所以熱辣辣,同埋煮得好好味




哈...佢地都係用水波爐




食完早餐當然出去吸吓新鮮空氣,欣賞一下大自然美麗既風景







我哋10點半出發,預計一點半要開車出去機場,行程連午飯只有得三個鐘,因為地點好近,基本上在隔離,所以可以揀去三個地方,慳返好多車程時間,把握時間去盡去...






{橘之鄉蜜餞}




門口有試飲金棗蜜,味道不錯,我哋爆喼都要買一樽走







有DIY可以做,但因為我哋冇時間,同埋唔想再pack玻璃,所以無做










{亞典蛋糕密碼館}



呢度主要都係買蛋糕嘅手信,有年輪蛋糕、蜂蜜蛋糕。
我鍾意做蛋糕,所以都參觀一下,外面既蛋糕味道偏甜,自己食就唔會太鍾意,但買來做手信都可以呀





這裡有現場製造年輪蛋糕製作過程




館內有好多做蛋糕既實用資料,喜歡做蛋糕可以看看










這裡也有得買香港近期大熱既芝士撻




食完蛋糕,還有免費咖啡供應




我哋黎旅行發票都會冇用,所以記得捐贈呀






{窯烤山寨村}


亞典蛋糕密碼館隔離是窯烤山寨村,走路過去就可以






入面有手信買,最特別係有好多新鮮出爐麵包






去到呢道一定要食下佢地新鮮出爐既法棍,我會係度食午餐,所以食到法棍




粉絲仔發現有少部分玩具賣




買咗夾糖機同彈波子機




除買手信外,我會推介安排在這𥚃午餐,尤其是要食佢地既石窯燒雞




我哋喺度食午餐後,先去機場




這個是飲品,冬瓜水




兩個冷盤




就係呢一個石窯燒雞,肉質好滑,超好味呀~





第二樣唔可以錯過嘅,就係呢一個法棍,入面夾櫻桃鴨,麵包非常之好食,我哋四個人食呢個3-4人套餐,都覺得太多,仲加埋有一隻雞,我好想食多件麵包都食唔落喇




呢個湯又係非常之出色,好香胡椒味,可惜太飽,飲咗一碗咋





我哋就係叫呢個3-4人套餐,除咗我冇影白飯及清菜外,其實呢個套餐六個人食都夠




如果4個人,我建議可以試一隻雞及櫻桃鴨法棍




食飽飽就出發去機場喇




食飽睡一覺,眨吓眼就到台北機場,車程大約1.5小時
過關要排半小時,記得預足夠時間到機場




我哋預早好多入到機場,所以有時間可以喺度玩吓






我哋去台灣嘅時候坐細機冇電視,返香港坐大機有電視,可以比粉絲仔打機,開心到佢...




最開心係我可以攞到兒童禮物,因為係Hello Kitty😍😍😍



終於到尾聲,如果想重溫Day1-6

沒有留言:

發佈留言