M's Kitchen-親子入廚小天地

2017年7月11日星期二

台北宜蘭親子2017暑假遊---Day4 包車宜蘭/蔥仔寮體驗農場/蜡藝彩繪館/宜蘭餅發明館/中冠溫泉飯店



~Day4 包車宜蘭/蔥仔寮體驗農場/蜡藝彩繪館/宜蘭餅發明館/中冠溫泉飯店




玩完3日台北,今日開始入宜蘭玩4天喇~~

一早係香港約了包車司機黃先生,由台北直接入宜蘭,之後再去3地方,包括2個DIY

話說係香港搵宜蘭包車司機時,係一個討論區裏面有人pm同我講,小心一個司機,佢會扮自己係香港人,去過宜蘭包車玩,介紹司機比你,但事實佢係一個有問題嘅司機,所以叫我要小心。

我自己搵咗幾個司機,最終搵了黃先生,係由另一位blogger 介紹,因為係blog內可以睇到司機同blogger的旅遊相片,比單單用文字介紹放心得多...

可惜4天旅程只有一天可以約到黃先生,其餘兩日叫咗另一位蕭小姐代幫手。之後見到蕭小姐,他是一位後生女仔,佢都好好人又細心呀~

總括今次遇上兩位包車司機黃先生、蕭小姐,兩位都好好,尤其是黃先生,介紹咗好多宜蘭既特色俾我哋知道

黃先生喺Facebook有專業,若果大家去宜蘭想包車玩可以搵佢呀





由台北去宜蘭大約1小時,因為我地第一站去整蔥油餅,所以一共用了個半小時到達






{蔥仔寮體驗農場}






先聽工作人員講解拔蔥嘅成個流程




然後換上水鞋就去農田拔蔥





搵啲又高又大條嘅先好拔呀~~





之後去洗蔥




睇完示範,就自己動手整蔥油餅喇




呢啲包平時我都做開,一場黎到都要落手玩下,影返幾張相交差 ^^






自己整完果份有人會幫手煎,煎完食返自己作品




坐車途中黃司機話如果我地鐘意食蔥,叫我地一定要試食蔥味雪糕




味道都幾特別喎







{蜡藝彩繪館}



推介一下~
這裡是自己DIY顏色筆,入面活動過程非常豐富,有好多野玩及做。
同其他DIY分別係,入場費平、好多野玩又可以攞走好多DIY作品,仲可以用入場卷買埋野呀!我同粉絲爸都話呢道咁平,仲有咁多野拎走,真係好低玩。唔怪得知包車司機話必去既其中一個DIY


200元台幣入場費,攞走以下DIY蠟筆之外,門票仲可以當100元用



最新消息
彩繪館已經起好新館(暫時未開),下次去宜蘭一定要去新館玩多次






入去第一樣是油顏色,係用壓花板畫上色架





仲有玻璃任畫




之後入去做水筆





自己放顏色入筆心




再入筆筒





自己揀顏色做2款臘筆







最後係自己畫人體彩繪,老師示範如何運用轉色




到我大顯身手




哈哈...第一次畫算係咁喇



精靈球/比卡超 Yeah~~







{宜蘭餅發明館}



由入到去宜蘭第一個蔥油餅開始大約10點半,玩完2個DIY已經2點半,我地包車到3點,所以快快趣去埋餅館買手信





去到呢到...有冇發覺我地冇去食午飯

因為食完個蔥油餅都好飽,去到餅館又有得試食,為有一陣返酒店再tea喇





又買一車手信







{中冠溫泉飯店}


返到嚟酒店差唔多三點半





Check in完攞完房,就去食 酒店welcome tea set




食少少就去浸溫泉喇,有好多不同類型按摩池,嫲嫲不知浸得及按得幾舒服


**提提大家浸溫泉要帶泳帽架**



有兒童滑梯


有室內,室外




浸完溫泉出街食飯,酒店行出去已經有好多野食及手信舖頭





呢間拉麵店係出面一邊浸腳一邊食麵






呢間食辣椒雪糕,食得辣可以試7級



我地今晚食滷水






橙味可以,似芬達加可樂^^




放底一老一細返酒店瞓,我同粉絲爸去咗呢到




按完爽哂....浸完溫泉又按完摩,今晚瞓到成隻🐷



我哋嘅行程會越嚟越豐富,記得繼續睇呀~


Day 6 莎貝莉娜印章diy/積木博物館/宜農牧場/童趣樂園民宿


如果想重溫Day1,-3 可以在下面連結直入
Day 1 洛基飯店忠孝館/Lego 餐廳/Hello Kitty火鍋

Day2 平溪/十分/Sogo復興/24小時家樂福

Day3 木柵動物園/貓空纜車/E7play/士林夜市

想睇我最新分享,可以去我Facebook Fans Page
仲要記得Like先可以keep住睇到我每一個post呀~

沒有留言:

發佈留言