M's Kitchen-親子入廚小天地

2017年7月18日星期二

生果啫喱拼盤夏日甜品












夏天總是諗起冰涼甜品,啫喱當然係首選亦都係好多喜歡整既甜品,因為步驟方便又簡單,一沖一攪放入雪櫃就得,


見到不同顏色既啫喱粉,第一時間諗起七彩啫喱,今次我用唔同顔色生果代替,顏色一樣吸引,生果夾啫喱又係最佳組合,有時買到酸既生果,用黎做啫喱就最岩,甜中帶少少酸,味道同啫喱非常夾





啫喱拼盤做法有2個部分---->


 1.
{啫喱西瓜}

材料~
小型西瓜 半個
士多啤梨啫喱粉 2
魚膠粉 1湯匙約10g
熱水 一碗約200g
冰水 一碗約200g


做法~

先把西瓜切半,然後起肉


先把啫喱粉和魚膠粉拌勻,然後落熱水拌至啫喱粉完全溶解(約1分鐘),再落凍水,繼續攪拌至啫喱水涼


用一個大湯碗固定西瓜,然後倒入啫喱水,雪4小時以上


用刀切開,啫喱已經凝固在西瓜上






2.
{七彩生果磚}


材料~
荔枝味啫喱粉2
魚膠粉2湯匙約18g
熱水一碗約200g
冰水一碗約200g



綠色-奇異果/青提
紅色-士多啤梨
藍色-藍莓
黃色-芒果
橙色-哈密瓜/
白色-火龍果



用不同顏色生果配啫喱,但切記不要用菠蘿,因為菠蘿入面有種物質,使啫喱不會凝固



生果越多顏色越靚



準備一個長方模,模內放保鮮紙,方便脫模

把啫喱水及生果放入模內,雪櫃雪20分鐘
(如果不想生果全部浮在上面
,可放冰箱10-15分鐘然後攪拌一次)

然後做一層薄身綠色,用青檸味啫喱粉


加魚膠粉9g及

綠色只倒入一半份量便可

雪4小時後可以脫模


開Party或者招呼朋友可以加多少少裝飾,即時變得靚靚又吸引

可以加不同形狀裝飾生果盤


心心/花花啫喱

魚膠粉    12g
啫喱粉一盒
熱水 130g
凍水 70g


我用火龍果係因為可以用火龍果籽放在啫喱西瓜上



有小朋友當然要加埋啫喱軟糖,今個暑假一定要放迷你兵喇


迷你兵啫喱軟糖做法在此

迷你兵啫喱軟糖




想睇我最新分享,可以去我Facebook Fans Page
仲要記得Like先可以keep住睇到我每一個post呀~

沒有留言:

發佈留言