M's Kitchen-親子入廚小天地

2017年7月11日星期二

台北宜蘭親子2017暑假遊---Day3 木柵動物園/貓空纜車/E7play/士林夜市



~Day3 木柵動物園/貓空纜車/E7play/士林夜市




話咁快又到左台北最後一日,仍然係酒店食完早餐就出發。

今日天氣好好,去到動物園應該會好熱,所以帶齊防曬防蚊及風扇散熱既準備




搭捷運去到動物園站落車就係木柵動物園




記得增值悠遊卡,因為動物園入場、搭動物園入邊嘅小火車以及貓空纜車都可以用悠遊卡




{木柵動物園}


今日天氣真係非常熱




粉絲仔好多地方都唔駛比入場費(包括搭捷運都唔使買車票)




第一時間去攞返張地圖





呢度就係排小火車嘅地方
小火車落車嘅地方,就係有另一個小火車可以搭去貓空站架





睇完大笨象發覺唔對路.....天氣實在太熱,剛巧又係中午時候,所以搵冷氣地方過一過冷河



我哋先到去爬蟲動物館過冷河




然後去企鵝館過冷河





之後就搭小火車去---動物園站坐貓空纜車





小火車落車嘅地方就係動物園南站




貓空纜車全程15分鐘






到咗山頂之後,聽到廣播話因天氣問題將會停駛,之後就開始見到天色轉暗....




快快趣喺附近搵個地方坐低食嘢,之後就........


行雷、閃電、落大雨呀.......

喺山頂聽到嘅雷聲真係非常恐怖




食完飯,雨又落唔停,之後見到貓空的士叫人上車,我哋就坐左架七人車連埋其他乘客一齊落山,落山期間仲見到閃電係的士側邊擦身而過,非常恐怖



送咗嫲嫲返酒店後,我地三人行再出去玩,粉絲仔成日見到台灣迷你兵3,叫做神偷奶爸,自己改名叫佢做-神偷奶茶^^




我地下午去咗E7play玩,因為原本打算動物園加貓空玩足一日,但遇着落大雨所以下午節目改為去呢度室內玩

E7play係一個室內嘅遊戲中心,大人小朋友都啱玩,如果因天雨關係要改行程,可以喺玩度Hea 3個鐘架



E7play係---台北橋站




出到地面轉右直行




見到呢間85度咖啡店路口轉右




之後一直行




見到呢個綠色保齡球就到了



{E7play}





一共有三層高




我覺得呢個釣魚遊戲好好玩




除咗有大人玩嘅遊戲機,亦有好多啱小朋友玩嘅遊戲機架





二層都有保齡球





玩到攰入邊都有小食,我地玩咗3個鐘,差不多7點半





{士林夜市}

之後我哋去咗士林夜市,對於粉絲仔黎講,夜市唔係好多野食既地方,而係好多遊戲玩既地方^^







忍唔住終於要出手...玩啦 > <








其實夜市啲嘢食唔係好啱粉絲仔食,最終我哋都係去便利店買咗個叮叮飯,我同粉絲爸陪佢一齊喺酒店食飯,但係已經係晚上10點 > <



我哋嘅行程會越嚟越豐富,記得繼續睇呀~

Day4 包車宜蘭/蔥仔寮體驗農場/蜡藝彩繪館/宜蘭餅發明館/中冠溫泉飯店



Day 6 莎貝莉娜印章diy/積木博物館/宜農牧場/童趣樂園民宿



 如果想重溫Day1-2 可以在下面連結直入
Day 1 洛基飯店忠孝館/Lego 餐廳/Hello Kitty火鍋

Day2 平溪/十分/Sogo復興/24小時家樂福


想睇我最新分享,可以去我Facebook Fans Page
仲要記得Like先可以keep住睇到我每一個post呀~

沒有留言:

發佈留言