M's Kitchen-親子入廚小天地

2017年7月29日星期六

蜜汁豬肉乾 By Konstar



蜜汁豬肉乾



今次終於可以試下做豬肉乾,自己做同出面街買既分別除左沒有添加防腐劑,少甜少油外,由揀豬肉既肥瘦,用什麼肉,都係自己可以控制,所以食得健康又放心

我會用梅頭豬肉,肉質鮮嫩少少肥,自己做當然由攪肉碎開始喇,我會用手動碎肉機幫手,連肉都自己攪埋,就一定乾淨又衞生喇



材料~
豬肉半斤約300g
(我用梅頭豬肉)

調味~
3湯匙
豉油、玫瑰露、味醂各1湯匙
蒜鹽 少少(如沒有可只用鹽)
掃面蜜糖 1湯匙


做法~
1.把豬肉切細件成肉碎
2.加入調味順時針攪至起膠
3.放入雪櫃醃過夜
4.用保鮮袋隔著擀成薄身
5.170度,每邊焗12-15分鐘
6.掃蜜糖每邊grill/ 2分鐘

*我用水波爐,有燒烤功能,如沒有可直接焗,每家焗爐火力不同,留意爐温

小貼士
玫瑰露能帶起香味
焗爐時間會影響肉質,焗太耐變得乾身,如果要食到有肉汁而軟身要留意時間





把豬肉切細件成肉碎




加入調味順時針攪至起膠



用保鮮袋隔著擀成薄身


170度,每邊焗12-15分鐘
掃蜜糖每邊grill/ 2分鐘


可以在掃蜜糖時加上已焗的芝麻

喜歡可以切件

一片片又香又好味既豬肉乾完成



今次我用這個Konstar組合式碎肉機
機身輕巧,細細部,配件簡單易清潔及收藏

適合絞碎和混合各種食材 (包括肉類及蔬果)
配有兩種不同的刀片 (大孔、小孔)
-另外還有一個香腸製作配件(香腸咀灌香腸用)


下次一定要試下自己整香腸先



多謝Konstar安排今次試用組合式碎肉機活動




想睇我最新分享,可以去我Facebook Fans Page
仲要記得Like先可以keep住睇到我每一個post呀~


沒有留言:

發佈留言