M's Kitchen-親子入廚小天地

2017年7月11日星期二

台北宜蘭親子2017暑假遊---Day 6 莎貝莉娜印章diy/積木博物館/宜農牧場/童趣樂園民宿




-Day 6 莎貝莉娜印章diy/積木博物館/宜農牧場/童趣樂園民宿





7日行程文字版可到以下連結
台北宜蘭親子2017暑假7天遊---3日台北4日宜蘭行---程編排






今日一早起身,到酒店泳池游水,雖然泳池沒有小朋友玩嘅設施,但泳池有室內、室外及按摩池,地方也很大。我哋落去玩吓水,跟住就去食早餐喇






   酒店早餐當然有照顧到小朋友嘅食物




蘭城晶英酒店有三個吉祥物動物,其中一隻猴子落咗餐廳同小朋友影相





我地鐘意飲咖啡,見到有好多唔同味道選擇,比房間三個味道還要多,當然非常開心喇






食完早餐,粉絲仔爭取埋最後一個鐘,繼續揸車玩玩玩




    11點要check out還車啦




     睇吓粉絲仔個樣幾唔捨得走




    之後就包車去咗三個地方~

     1.莎貝莉娜印章
     2.積木博物館
     3. 宜農牧場


                               
   {莎貝莉娜印章diy}





入場費 $50
之後要買基本材料




印模工具課室有提供,如果要做袋、盒或者相架.....這些材料要另外購買

                                                     

    木盒 $400台幣


     麻質索繩背囊袋 $600台幣


 入到DIY教室有人會示範怎樣用印模工具



小手工有心機慢慢玩,都可以玩1小時以上的



我哋買咗三樣材料,包括一個袋,一個盒同一個木製嘅樹比粉絲仔印。
做到一半,發覺他用咗好多時間,因為真係好比心機慢慢印,所以我就負責印環保袋喇,其實我自己都好鍾意玩小手工,所以我喺呢度都印得好開心



環保袋記得拎去燙印區,令顏色保存耐些,這個是包車司機姐姐提我叫我去做架,司機姐姐都好細心,每次入到DIY館都會講解簡單流程比我哋知



另外有三張卡紙,可以自己印完圖案,寫上地址,他們會負責寄出,可以送俾自己或者朋友呀



   DIY課室



這裡是放置印章印出來嘅作品,可以慢慢參觀欣賞



 之後就去積木博物館

                                   
                 

    {積木博物館}










入面除咗放積木作品外,還有一張工作紙比小朋友搵答案,所以參觀過程除咗可以欣賞作品還有任務做的





參觀完就玩積木DIY






入場券可以換飲品





之後司機姐姐就帶我地去附近食飯,因為要趕時間去農場,所以就簡簡單單食飽就走





{宜農牧場}






$30台幣入場費







羊咩咩好大力,粉絲仔餵羊嘅時候差啲俾佢拉跌





羊bb要飲奶,所以買支奶餵羊bb




見到豬bb好可愛,所以買多支奶餵豬BB,好明顯羊BB飲奶快好多





玩完農場都差不多四點半,係時候要返民宿check-in




{童趣樂園民宿}







一入到就有個小朋友玩嘅波波池及廚房,男仔女仔都照顧到










入到屋就有安排下午茶比我地,蛋糕唔太甜,岩我口味




我哋間房係3樓,3樓只有一間房,不過...最大件事係....要搬行李上3樓....我哋係最後一日入住呢間民宿,所以行李都超重

其實之前打算第一日入宜蘭就住民宿,但係因為呢間民宿都是好難book,只有行程最後一日才book到><






有個露台






外面可以望到一大片農田




我book這個民宿的原因,除咗房間有滑梯之外,最喜歡就係佢呢個全玻璃嘅浴室,視野很廣闊,晚上還可以一邊沖涼一邊睇星星月亮







這個就是浴缸對出嘅風景






房間還有一張兒童按摩椅




休息完便出去羅東夜市
我們叫了包車司機來接我哋出去,如果冇車可以叫屋主幫你call車





粉絲仔對夜市食物沒有興趣,所以去了一間定食,安排比佢同嫲嫲兩個坐低食




我同粉絲爸當然唔會錯過夜市,兩個去掃街,粉絲爸好鍾意食蔥,所以繼續不停食三星蔥






最後一晚,我一定要食返個棉花冰呀




返到民宿,入到去浴室,抬頭就見到個月亮





最後一晚,當然要曬下戰利品啦,有DIY,有玩具....




再嚟一張所有戰利品大合照


我哋嘅行程會越嚟越豐富,記得繼續睇呀~

如果想重溫Day1-5 可以在下面連結直入
Day 1 洛基飯店忠孝館/Lego 餐廳/Hello Kitty火鍋

Day3 木柵動物園/貓空纜車/E7play/士林夜市

Day4 包車宜蘭/蔥仔寮體驗農場/蜡藝彩繪館/宜蘭餅發明館/中冠溫泉飯店




想睇我最新分享,可以去我Facebook Fans Page
仲要記得Like先可以keep住睇到我每一個post呀~

沒有留言:

發佈留言