M's Kitchen-親子入廚小天地

2016年5月19日星期四

幻彩啫喱


第二次做法

第一次做法

這個幻彩啫喱我一共做了2次


第一次打算用五隻色放入個Happy Birthday模做幻彩啫喱,走了幾間烘焙店及CC Super都找不到大熱的藍色藍莓味,想了很久,用不用食用食素,再細心想想,其實其他味道的啫喱粉都用了色素,才會有紅色、綠色、黃色...

好吧!我用茘枝味(透明色)加了2滴

先選了紫色做英文字,其他顏色啫喱粉分別用150g熱水拌溶啫喱粉及1湯匙魚膠粉,再加入50g凍水(這個做不用等啫喱水完全涼才放雪櫃雪硬)此時水溫不太熱,放一陣便可以放入雪櫃雪,雪4小時以上便可以拎出黎切粒,留意...水不能太多,因為啫喱會太軟,會切唔靚


第二次已經買到藍色啫喱粉,做了另一款幻彩啫喱杯


白色部分:
先用水50g+魚膠粉15g放2分鐘,然後加入熱水150g及室溫水200g拌勻,再加入煉奶300g,要完全放涼後才可以加彩色啫喱,否則會溶,先放彩色啫喱,入模,之後加煉奶水,放雪櫃雪硬


第一次做法~ 

用粉絲仔飲藥的針筒唧入字母內

我用這個藍色色素加入荔枝味啫喱


先開溶魚膠粉,後加煉奶

坐冰水可以令煉奶水更快凍

先放彩色啫喱,隨意放


加煉奶水後放雪櫃雪硬


想睇我最新分享,可以去我Facebook Fans Page
仲要記得Like先可以keep住睇到我每一個post呀~

沒有留言:

發佈留言