M's Kitchen-親子入廚小天地

2016年5月26日星期四

迷你餃子皮Pizza By 東芝水波爐



包餃子剩低餃子皮,有人會炸黎食,不過我唔多鐘意炸野,最好就用黎整呢款迷你pizza,做法簡單,加自己鐘意既食物及芝士上去焗,餃子皮卜卜脆,真係好似食緊薄低pizza一樣又薄又脆,用黎做party小食、招呼朋友都好岩


餃子皮放上焗盤上


可以加茄膏,我就鐘意用呢支大板燒醬汁


放上自己喜歡既材料,我見雪櫃有乜就每樣放少少上去


加芝士碎,如果想溶到一絲絲,超市有D寫名係for pizza用的或者用Mozzarella Cheese 


170度焗13分鐘至芝士金黄色便可

想睇我最新分享,可以去我Facebook Fans Page
Michelle's 親子入廚小天地
仲要記得Like先可以keep住睇到我每一個post呀~






沒有留言:

發佈留言