M's Kitchen-親子入廚小天地

2016年5月20日星期五

光滑麵團做法過程


從打好麵團後...
要怎樣做才搓出光滑面?
點解見到人地做出來的包表面平滑,不會火山囗?
要怎樣排氣?怎樣滾圓?

今次為大家介紹一下我平時的做法,包括麵團基本分割、排氣、搓圓光滑面




用麵包機/廚師機/手搓至麵團起筋能拉出簿膜


之後如相內文字去把麵團翻圓進行第一次發酵

第一次發酵後把麵團取出輕壓出氣後分割,我這個麵團共有480g,可分割為60g X 8個

分割後如相內文字把麵團排氣及滾圓,之後休息15分鐘,便可以造型...

麵包造型可參考以下連結:

紫薯花心包


粟米火腿花花包


楓糖櫻花包


芝芝火腿包(籃型/扭花造型)


湯種朱古力排包及排包造型


想睇我最新分享,可以去我Facebook Fans Page
M's Kitchen 親子入廚小天地
仲要記得Like先可以keep住睇到我每一個post呀~



沒有留言:

發佈留言