M's Kitchen-親子入廚小天地

2016年5月15日星期日

Frozen Birthday cake & Frozen Cupcake





今年粉絲仔表妺生日,想要一個Frozen生日蛋糕,還非常認真去了迪士尼買了一盒Frozen公仔給我做蛋糕,有了這幾個Frozen角色的公仔,蛋糕設計方面,做了一個兩層鮮忌廉蛋糕,上層設有樓梯,顏色盡量少用食用色素,因為主題以雪地為主(太好了),可以用多些白色cream,蛋糕是海綿蛋糕做,每一個人食完蛋糕都讚不甜又鬆軟^^


糖皮裝飾


唧朱古力花





鮮忌廉唧花




我做過的蛋糕可按此連結--


想睇我最新分享,可以去我Facebook Fans Page
仲要記得Like先可以keep住睇到我每一個post呀~











沒有留言:

發佈留言