M's Kitchen-親子入廚小天地

2016年5月21日星期六

煎蠔仔餅


突然想食蠔仔煎蛋,街市只有一擋是買蠔仔的,沒有選擇,蠔仔不夠肥大,鬼叫自己好想食,為有照買

我喜歡用鴨蛋,蛋味比雞蛋濃,煎蠔仔一定要用,試過便知有咩分別

屋企煎唔想用咁多油,一定冇出街食用大量油炸到個蛋都脆,我係煎嘛...少少香可以接受,如果你唔介意用油,可以加多些油半煎炸,出黎效果也不錯

材料~
蠔仔 約300g
(我在街市買一碟碟的)
鴨蛋2隻打散
芫荽 適量
蔥 適量
調味~
魚露半湯匙
紹酒1茶匙
胡椒粉少許
糖半茶匙
粉漿~
木薯粉2湯匙
水4湯匙

做法~
1.用生粉沖洗蠔仔
2.氽飛30秒,隔去水份
3.將鴨蛋加調味及芫荽、蔥拌及粉漿拌勻
4.最後放入蠔仔
5.油熱放入蠔仔漿在煎pan
6.煎至金黃色反轉另一邊煎
(我做法是分開一半才反,這樣較易反轉)
7.切件上碟
*蛋漿已加入魚露,不用另外點魚露食都夠味


我用這個木薯粉



分開一半才反,之後再反另一半,這樣較易反轉

想睇我最新分享,可以去我Facebook Fans Page
仲要記得Like先可以keep住睇到我每一個post呀~



沒有留言:

發佈留言