M's Kitchen-親子入廚小天地

2016年10月2日星期日

2016媽咪生日飯


💜💜媽媽生日飯💜💜

姐姐連續放二日,今日係冇姐姐幫手下(所有野自己洗自己切),做咗一湯四餸及一個伊麵,最後當然要做埋個生日蛋糕🎂比媽咪,忙到全日冇停過手...

我地6大2小,所以蛋糕做個6吋岩岩好,媽咪唔可以食太甜,我整既蛋糕一定係小甜,清清地簡簡單單用甜忌廉唧花夾士多啤梨,入口非常清新,士多啤梨夾忌廉係絕配

雖然蛋糕我係分開時段做,焗完蛋糕又做下餸,粗略估計,應該唔駛1個鐘,就做起呢個士多啤梨鮮忌廉蛋糕,唧花都係用咗一款唧咀,真係快手

無花果配風乾火腿
香草焗羊架
香煎手打蝦餅
麻辣焗茄子
雜菌黑松露伊麵







想睇我最新分享,可以去我Facebook Fans Page
仲要記得Like先可以keep住睇到我每一個post呀~


沒有留言:

發佈留言