M's Kitchen-親子入廚小天地

2016年10月22日星期六

老麵做法 by 麵包機



話說近排比水合法代替湯種做包既我,原因係廚師機用湯種較難上鈎,所以才轉用水合法,雖然做出黎既包都鬆軟,但都想用下其他方法去試試

做麵包最常見會用直接法,想麵包多放幾天都能夠保持鬆軟,較多人用底溫發酵丶水合法或加不同既種,比如有我之前常用既湯種,仲有老種、液種、中種...

其實乜種都唔緊要,搵一種最岩自己既方法去做包便可

材料

可做50g X4份
高125g
水75g
鹽1g
酵1.5g


做法
所有材料除酵母外放麵包機用打麵團模式打勻

見麵粉與水拌勻後才加酵母,打至光滑(約8分鐘)

包保鮮紙室溫發酵4小時或放雪櫃雪12小時

我這個是室溫發酵

分為4份

每份50g

用保鮮紙獨立包,放雪櫃只能放3天,我會放冰箱,做包前一天放回雪櫃解冰便可

想睇我最新分享,可以去我Facebook Fans Page
仲要記得Like先可以keep住睇到我每一個post呀~








沒有留言:

發佈留言