M's Kitchen-親子入廚小天地

2016年10月8日星期六

芝士波菜雞批



我係將做雞批多咗既白汁磨菇雞肉及撻皮,再加波菜,就做咗呢個芝士波菜雞批,完全唔駛再整皮及煮饀料,好快就有得食超方便^^所以大家下次整雞批可以整多少少呀~

磨菇雞批做方在此



先把波菜用水加油、鹽煮熟,再同之前煮好的白汁磨菇雞肉煮出水份(因為之後會加蛋汁)

撻皮隔牛油紙擀平及圓,放在模上,再把多出的撻皮取走,用手壓實模內

放入焗石在撻皮上(或可以用义拮洞),180度焗10分鐘

用60g奶、1隻蛋、鹽及黑椒拌勻,加入已焗好的撻內,面加芝士(其實用Mozzarella 芝士碎,但我沒有存貨,為有用片裝自己剪成條)



180焗16分鐘,再grill4分鐘至芝士金黃色便可
我家用水波爐,其他焗爐可全程用180至金黃

想睇我最新分享,可以去我Facebook Fans Page
仲要記得Like先可以keep住睇到我每一個post呀~








沒有留言:

發佈留言