M's Kitchen-親子入廚小天地

2016年10月24日星期一

什菜肥牛卷@配日式醬汁



我好鐘意食金菇肥牛卷,煎到四邊香脆,淋上日式醬汁,配牛肉真是非常夾

但想這個肥牛卷入口更豐富更爽口,我會放好多爽口蔬菜係入面,還可以將這個肥牛卷變得更多纖維,多菜少肉更健康^^

材料
肥牛10片
金菇一包
粟米仔10條(切半)
甘筍適量(切幼條)
青瓜適量(切幼條)

醬汁
日本醬油3湯匙
味 1湯匙
麻油1茶匙
水半碗

茨汁
生粉1茶匙
水3湯匙

做法~
1.把肥牛卷上所有材料,放在碟上,用廚紙墊底(隔出水份及血水)
2.用煎pan中大火煎香肥牛四邊,盛起備用
3.倒走多餘油,再放入醬汁煮滾
4.放入肥牛卷在醬汁上反覆沾上醬汁煮1分鐘,把肥牛卷放上碟
5.餘下的醬汁加入茨汁煮至杰身淋上肥牛卷上
6.放上已焗/炒過的芝麻

想睇我最新分享,可以去我Facebook Fans Page
仲要記得Like先可以keep住睇到我每一個post呀~

沒有留言:

發佈留言