M's Kitchen-親子入廚小天地

2016年10月14日星期五

Monchhichi Cupcake




今次做了30個cupcake,用雲尼拿cupcake配朱古力鮮忌廉,monchhichi是用朱古力做,所有裝飾用糖珠及朱古力一粒粒砌上去,真係小D心機及眼力都會做得唔好,咁辛苦做完,當然要放係自己個blog留個紀念^^



我曾經做過的cupcake這連結~
我的手作cupcake相簿



想睇我最新分享,可以去我Facebook Fans Page
M's Kitchen 親子入廚小天地
仲要記得Like先可以keep住睇到我每一個post呀~


沒有留言:

發佈留言