M's Kitchen-親子入廚小天地

2016年10月22日星期六

糖焗栗子@簡易版



秋風起栗子肥
又到栗子季節,係街市唔難見到栗子蹤影,有偏身又有圓形(桂林錐),栗子除左可以焗黎食,又可以煲湯,而我最鐘意煮栗子炆雞,整栗子蓉做蛋糕甜品,不過我食栗子會效難消化,只能淺嘗,又愛又恨

係街見到人手炒既栗子已經越來越少,反而多咗機炒,無論人手炒或者機炒,買幾粒都唔平,最仲要係拎到迫屋企已經凍哂,除非係街即食

係屋企焗栗子一D都唔難,想食幾多焗幾多,焗完仲可以親熱食,正...正...正...



材料
栗子大約十多粒
油1茶匙
砂糖20g
水20g


做法~
用濕布抺乾淨栗子
用刀界十字


放1茶匙油,拌勻
180度焗10分鐘

此時栗子已經爆開,
煲糖水1:1 (我用糖及水各20g
煲滾放栗子拌勻
再用180度焗10分鐘

焗完後,栗子被糖水包著及離殼,放涼後還微暖便可食

想睇我最新分享,可以去我Facebook Fans Page
M's Kitchen 親子入廚小天地
仲要記得Like先可以keep住睇到我每一個post呀~







沒有留言:

發佈留言