M's Kitchen-親子入廚小天地

2016年10月25日星期二

豆角炒粒粒@多菜少肉



我鍾意多菜少肉,呢個炒粒粒大部份都係蔬菜,大人小朋友都好好送飯既餸菜,材料自由發揮,只要自己鍾意食什麼就用什麼材料去炒,什至唔加肉落去,全部用蔬菜炒都好好味架

今次我就用咗:豆角、翠玉瓜、粟米粒、午餐肉、豆腐乾、花生、合桃

做法~
1.新鮮粟米切粒蒸熟
2.午餐肉切粒煎香(備用)
3.翠肉瓜切粒,加少少鹽,酒炒香
4.豆角切粒,加少少鹽、酒、麻油炒香再落少半碗水及雞粉煮至淋(約2分鐘)
5.放所有材料炒勻,加花生及合桃便可


想睇我最新分享,可以去我Facebook Fans Page
仲要記得Like先可以keep住睇到我每一個post呀~

沒有留言:

發佈留言