M's Kitchen-親子入廚小天地

2020年3月2日星期一

韭菜豬紅蘿蔔@不辣(豬紅改鴨紅)


韭菜鴨紅蘿蔔


喜歡辣可以改用豆瓣醬,今次試吓整個一家大細都啱食唔辣嘅,其實我最鍾意食蘿蔔,煮到入晒味又淋又甜。豬紅改用鴨血。因為我鍾意佢個質地比較滑同埋唔易散,打邊爐有時都會食😋

潮州打冷菜就只有蘿蔔韮菜豬紅,車仔麵材料可以除個人喜好,再加埋豬皮魷魚上去都仲得。重點我會用 #陳皮魚蛋 細細粒煮到入味又唔會發大


材料~
鴨血 1盒
陳皮魚蛋 半碗
大白蘿蔔 半個
韮菜 4兩 (切段 )
乾蔥 1粒 (切細粒)

調味~
A
柱侯醬 1湯匙
蠔油  1湯匙
B
豉油  1湯匙
玫瑰露  1湯匙
鹽 1茶匙
糖 1茶匙
胡椒粉 1茶匙
水 1碗

生粉水~
生粉 1湯匙
水2湯匙


做法~ 
1.蘿蔔洗淨滾刀方法切件
2.下油熱鍋後加入乾蔥爆香
3.先加入A材料炒香然後放B
4.加入蘿蔔炒勻醬料加蓋細火煮10分鐘
5.加入魚蛋及鴨血煮10分鐘(不夠水可加少許水)
6.加入韮菜及生粉水煮滾便可


*韮菜不易煮過熟
* 喜歡辣柱侯醬可以改用豆瓣醬,及加辣椒油,其他調味料不改便可




                                    鴨血個質地比較滑同埋唔易散 





💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
想睇我最新分享,可以去我Facebook Fans Page

Follow and Subscribe 

👍🏻讚好及追踪專頁👍🏻
Facebook Fans Page:
M’s Kitchen 親子入廚小天地

📝所有文字食譜📝
Blog:

💬💬💬💬💬
IG:mslovekitchen_211

🎞訂閱影片頻道🎞

💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜


沒有留言:

發佈留言