M's Kitchen-親子入廚小天地

2020年3月13日星期五

豉油皇薑蔥雞



豉油皇薑蔥雞


近日天氣時凍時熱 又濕,每星期都會煲2-3次湯,要去濕同埋增強抵抗力

 抗疫其間 已經習慣每次出去買定幾日餸。我就必定要去買 #煲湯豬肉,反正都會放冰箱保存,我會買冰鮮豬𦟌、豬骨、瘦肉 煲湯 滾湯。其他肉類都係買急凍為主,唔使日日出街都煮到飯呀。當然出街買餸嗰晚就會煮新鮮嘢喇 

非洲豬瘟下都唔敢亂買豬肉,我一直去開街市買嘅都係冰鮮 #泰國豬肉,佢係每天泰國直送嘅優質豬肉,無菌、無添加、無激素。咁岩收到健康農場 嘅邀請,送上幾款冰鮮肉比我試食。我當然一口答應,因為真係自己一直食緊比較放心,而且佢哋嘅豬肉煮出嚟係嫩滑又juicy

我用其中幾款食物煮咗以下晚餐


黨參北芪鴨腎豬骨湯


豉油皇薑蔥雞
材料~
雞 半隻
薑 4-5片
蔥 2條
乾蔥 1粒

醃料~
生抽、紹酒、生粉、油 各1湯匙
糖、薑粉 各1茶匙

調味~
生抽 1湯匙
老抽、糖 1茶匙
水 半碗

做法~
1.雞洗淨切件放醃料醃半小時
2.落油熱鑊後煎香雞件盛起
3.原鑊落薑蔥料爆香後落調味料
4.滾後落雞加蓋煮5-8分鐘(視乎雞件大細)

5.開蓋煮至收汁便可




                                                          健康農場
                                      我用其中幾款食物煮晚餐




                                  健康農場親自送上來的禮物包包裝精美




                           健康農場呢個氣球成為粉絲仔同貓貓玩㗎




💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
想睇我最新分享,可以去我Facebook Fans Page

Follow and Subscribe 

👍🏻讚好及追踪專頁👍🏻
Facebook Fans Page:
M’s Kitchen 親子入廚小天地

📝所有文字食譜📝
Blog:

💬💬💬💬💬
IG:mslovekitchen_211

🎞訂閱影片頻道🎞

💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜

沒有留言:

發佈留言