M's Kitchen-親子入廚小天地

2020年3月9日星期一

原蔗黑糖馬拉糕@酵母版 (**不須用打蛋器**)






原蔗黑糖馬拉糕


好鬆軟 好鬆軟 好鬆軟 

我不停襟個蛋糕就知道有幾鬆軟,仲有蔗糖香味

屋企冇吉士粉、冇花奶,冇落咪一樣做到
黑庶糖馬拉糕

成日係屋企咁多時間,用酵母發酵兩個鐘,係唔同啲架


我家只有7寸蒸籠,這個份量其實放入6吋最好的



材料~
A
煉奶 25g
熱水 55g
B
低筋麵粉 100g (過篩)
黑糖 80g
酵母 1茶匙
C
蛋 2個
鹽 1/4茶匙
D
泡打粉 1茶匙
梳打粉 半茶匙
E
牛油溶液 20g
菜油 10g



做法~
1.煉奶和熱水溶解
2.把B材料拌勻
3.煉奶水暖後,加入C材料拌勻
4.粉類分3-4次加入以上煉奶水
5.過篩一次,放室溫發酵兩小時
*我放人焗爐入面發酵
6.待麵團發酵至兩倍大,麵團有很多氣泡
7.取3-4湯羹拌入過篩的D材料,之後才加入E材料拌勻
8.倒入大麵糊內拌勻
9.放入已加牛油紙的蒸籠內
10.中大火蒸30分鐘



*如果想增添吉士粉味道,可以自行加10g奶粉
*如果沒有蒸籠可以用蛋糕模代替


                                        影片做法可以看這裡👇
                                             https://youtu.be/XfUG23RxrqQ








                                                   放室溫發酵兩小時
                             待麵團發酵至兩倍大,麵團有很多氣泡





                           我家只有7寸蒸籠,這個份量其實放入6吋最好的






💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
想睇我最新分享,可以去我Facebook Fans Page

Follow and Subscribe 

👍🏻讚好及追踪專頁👍🏻
Facebook Fans Page:
M’s Kitchen 親子入廚小天地

📝所有文字食譜📝
Blog:

💬💬💬💬💬
IG:mslovekitchen_211

🎞訂閱影片頻道🎞

💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜


沒有留言:

發佈留言