M's Kitchen-親子入廚小天地

2020年3月26日星期四

大阪燒醬汁炒拉麵@日式大阪燒醬汁



大阪燒醬汁炒拉麵



時日午餐

午餐我好少煮飯,通常會煮粉麵,而湯粉麵較多,清清地幾好呀。而炒粉麵就好少煮,大約1-2星期先炒一次。

炒麵之中我最鍾意用大阪燒醬汁炒麵,基本上用佢炒出嚟嘅炒麵已經好日式,加上味道非常嘢未,我自己超鍾意食。再配上蔬菜肉類,一鍋攪掂晒可以上抬開餐

#我自己會加辣椒醬食


4人份



材料~
拉麵 4包
豬肉 150g  
火腿 2片 (切絲)
雞蛋 3個
三色椒 各半個  (切絲)
大阪燒醬汁 約3湯


豬肉醃料
生抽 、麻油 各1茶匙
鹽、糖、薑粉、生粉 各半茶匙



做法~
1.豬肉洗淨,切絲用醃料醃15分鐘
2.雞蛋打散,落鑊煎熟切絲備用
3.先煎熟豬肉然後落火腿及三色椒抄熟上碟備用
4.落油放入拉麵,放少許水在拉麵上會容易鬆散,用筷子攪鬆麵餅
5.然後落大阪醬汁炒勻 *試味
6.放回豬肉、火腿及三色椒炒勻便可

* 大阪醬汁已經有鹹味,若果喜歡濃味可以按個人喜好增加





💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
想睇我最新分享,可以去我Facebook Fans Page

Follow and Subscribe 

👍🏻讚好及追踪專頁👍🏻
Facebook Fans Page:
M’s Kitchen 親子入廚小天地

📝所有文字食譜📝
Blog:

💬💬💬💬💬
IG:mslovekitchen_211

🎞訂閱影片頻道🎞

💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜



沒有留言:

發佈留言