M's Kitchen-親子入廚小天地

2020年3月17日星期二

港式街頭格仔餅 By Vitantonio窩夫機




港式街頭格仔餅



困係屋企,係咪困到傻,一日三餐都煮唔夠,仲整埋下午茶招呼屋企兩位大佬。有人話想食格仔餅喎,好彩係格仔餅,唔係雞蛋仔咋。(因為我冇雞蛋仔模😛😛)

👀睇清楚,係格仔餅👉唔係窩夫呀。有分別架,窩夫做法唔同,有發酵嘅、有打蛋白嘅。而我今次整呢個格仔餅,用5分鐘攪好麵糊,放15分鐘後就焗得。除咗做法唔同,配料都唔同。窩夫配雪糕生果、港式格仔餅配咩?你唔係唔知呀嘛!😝😝


V仔窩夫機4塊


材料~
A
牛奶 120g
黃糖/砂糖 40g
蛋 2個
B
鹽 少許
牛油溶液 40g
雲呢拿油 少許
C
低筋麵粉 125g
泡打粉 1/2茶匙

搽格仔餅醬料~
牛油、花生醬、煉奶



做法~
1.把A材料拌勻
2.加入B材料拌勻
3.分3次加入粉拌勻
*不要過度攪拌
4.把麵糊過篩
5.放15分鐘靜止麵糊
6.掃油在模內開機預熱
7.放入麵糊全滿焗5-6分鐘
8.焗好後放上架散熱及水氣
9.趁熱搽上牛油、花生醬及煉奶

出街通常加埋白砂糖,但我覺得太罪惡感,所以冇加


                                        影片做法可以看這裡👇
                                      https://youtu.be/mHXPO-5uy98







                                       焗好後放上架散熱及水氣




出街通常加埋白砂糖,但我覺得太罪惡感,所以冇加


💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
想睇我最新分享,可以去我Facebook Fans Page

Follow and Subscribe 

👍🏻讚好及追踪專頁👍🏻
Facebook Fans Page:
M’s Kitchen 親子入廚小天地

📝所有文字食譜📝
Blog:

💬💬💬💬💬
IG:mslovekitchen_211

🎞訂閱影片頻道🎞

💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜



1 則留言: