M's Kitchen-親子入廚小天地

2020年3月13日星期五

肉碎炒椰菜仔



肉碎炒椰菜仔

我一直去開街市買嘅都係冰鮮泰國豬肉,佢係每天泰國直送優質豬肉,無菌、添加、無激素。咁岩收到 #健康農場 嘅邀請,送上幾款鮮肉 比我試食。我當然一口答應,因為真係自己一直食緊比較放心,而且佢哋嘅豬肉煮出嚟係嫩滑juicy



我用其中幾款食物煮咗以下晚餐


黨參北芪鴨腎豬骨湯


肉碎炒椰菜仔
材料~
免治豬肉 250g
椰菜仔 10個
乾蔥 1粒 (切碎)


醃料~
生抽 、麻油、生粉 各1茶匙
糖、薑粉、鹽 各半茶匙


調味~
蠔油 1茶匙
糖、生抽 半茶匙
水 1/3碗
生粉 1茶匙



做法~
1. 免治豬肉用醃料醃15分鐘
2.椰菜仔切半洗淨,落少許鹽氽水2分鐘
3.落油炒香乾蔥落豬肉炒熟
4.落椰菜炒勻倒入調味煮滾便可

*椰菜仔過熟會有少少苦味,不易煮過熟


椰菜仔係Superfood,含豐富維他命K、A、C、E、鉀質、抗氧化物質等等,對心臟健康及防止癌症有莫大幫助。


                                                                    健康農場
                                 我用其中幾款食物煮咗以下晚餐




                                 健康農場親自送上來的禮物包包裝精美




                                        健康農場呢個氣球成為粉絲仔同貓貓玩㗎



💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
想睇我最新分享,可以去我Facebook Fans Page

Follow and Subscribe 

👍🏻讚好及追踪專頁👍🏻
Facebook Fans Page:
M’s Kitchen 親子入廚小天地

📝所有文字食譜📝
Blog:

💬💬💬💬💬
IG:mslovekitchen_211

🎞訂閱影片頻道🎞

💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜

沒有留言:

發佈留言