M's Kitchen-親子入廚小天地

2020年3月13日星期五

黨參北芪鴨腎豬骨湯




黨參北芪鴨腎豬骨湯

近日天氣時凍時熱 又濕,每星期都會煲2-3次湯,要去濕同埋增強抵抗力

 抗疫其間 已經習慣每次出去買定幾日餸。我就必定要去買 #煲湯豬肉,反正都會放冰箱保存,我會買冰鮮豬𦟌、豬骨、瘦肉 煲湯 滾湯。其他肉類都係買急凍為主,唔使日日出街都煮到飯呀。當然出街買餸嗰晚就會煮新鮮嘢喇 

非洲豬瘟下都唔敢亂買豬肉,我一直去開街市買嘅都係冰鮮 #泰國豬肉,佢係每天泰國直送嘅優質豬肉,無菌、無添加、無激素。咁岩收到健康農場 嘅邀請,送上幾款冰鮮肉比我試食。我當然一口答應,因為真係自己一直食緊比較放心,而且佢哋嘅豬肉煮出嚟係嫩滑又juicy

我用其中幾款食物煮咗以下晚餐


肉碎炒椰菜仔
https://mslovekitchen.blogspot.com/2020/03/blog-post_30.html



黨參北芪鴨腎豬骨湯
材料~
豬骨 500g
黨參 3支
北芪 3片
鴨腎 2個
粟米 1個
圓肉 10粒
栗子 8粒
蜜棗 2粒
陳皮 1片
水 2.5L



做法~
1. 黨參、北芪、陳皮洗淨浸水半小時
2.豬骨鴨腎氽水
3.凍水落黨參、北芪、陳皮、圓肉
4.滾水後落其他材料,大火煲15分鐘,細火煲1.5小時
5.飲前加鹽提升味道


* 鴨腎本身有味,落少許鹽便可



黨參的主要功效是補氣。用於精神不振體乏倦怠。體質虛弱,氣血不足,面色萎黃。稍微活動就喘促的肺氣虛弱者。黨參補氣也能養血,這是它的一大功效。所以,氣血兩虛,氣短心悸,面色蒼白,容易感冒的人也適合服用黨參。
黨參能使血紅蛋白增加,所以對貧血的病人也很有幫助。黨參可以提高免疫力,抗疲勞,抗缺氧。還具有調節胃腸運動,抑制胃酸分泌,抗潰瘍的作用

                     

                                                              健康農場
                                     我用其中幾款食物煮咗晚餐


                                           親自送上來的禮物包包裝精美




                                 健康農場呢個氣球成為粉絲仔同貓貓玩㗎




💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
想睇我最新分享,可以去我Facebook Fans Page

Follow and Subscribe 

👍🏻讚好及追踪專頁👍🏻
Facebook Fans Page:
M’s Kitchen 親子入廚小天地

📝所有文字食譜📝
Blog:

💬💬💬💬💬
IG:mslovekitchen_211

🎞訂閱影片頻道🎞

💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜

沒有留言:

發佈留言